Login tidligere platformlockGoView Loginlock

GoView - platformen, der samler dine kundeoplysninger

Udgangspunktet var et mini-crm system, som ikke er så mini længere. Det er nu blevet LetRegnskabs nye platform, som vil samle de kendte funktioner og tilbyde nye, som vil samle dine arbejdsprocesser til ét login.

Den nuværende platform vil blive udfaset.

Med denne nye måde at håndtere filerne til LetRegnskab.dk opnås en række fordele, som vores brugere har efterspurgt.

Fordelene er nu:

  • At det er nemt at oprette nye klienter i forretningen
  • At du kan sende dine færdige regnskaber til underskrift via den indbyggede løsning fra Addo.
  • At du får et komplet system til tidsregistrering af tiden på kunderne og medarbejdernes arbejdstid.
  • At du får et system til styre sagerne , så du ikke glemmer noget og altid kan se, hvor langt sagen er kommet.
  • At du kan se dit budget.
  • At du nemt kan opgøre dine igangværende arbejder.
  • At medarbejderne kan se deres tidsregistrering.
  • At dine kunder kan få deres eget login til en side oprettet til det formål at kunne udveksle informationer og beskeder, herunder at gøre det nemt for kunderne at hente tidligere regnskaber mv.
  • At du får mange muligheder for selv at tilpasse dele af systemet.
  • At du får et system som er under fortsat udvikling, så ønsker er velkomne.

Ved den enkelte klient er der filhåndtering, så alle filer kan uploades til GoView på den enkelte kunde, og alle medarbejdere derved kan tilgå de samme filer. Digital underskrift med Visma Addo findes på hver enkelt kunde. Alle filer uploadet til GoView på den pågældende kunde, kan fremsendes til underskrift.

Der medfølger 2 standardsager til tidsregistrering; en til enkeltmandsvirksomheder og en til selskaber.

Ved anvendelse af sager på den enkelte kunde, kan Sagsoverblik og dermed også Mine sager anvendes til at holde styr på igangværende opgaver, hvor længe de har været i hus, og hvor langt de er i forløbet.

Da dette er en ny platform, vil I selvfølgelig have mulighed for at byde ind med tilpasning af funktionerne, både ris og ros, så vi kan få et brugbart produkt for alle.

Support til systemet til kr. 300+moms pr. påbegyndt kvarter. Pris for eventuelle tilpasninger aftales individuelt.

Kom godt i gang med LetRegnskab.dk

Sitemap
Ved brug af indeværende hjemmeside accepterer du brugen af cookies for at give dig den bedste brugeroplevelse.
Yderligere information findes under Cookies
Ok